分類/標籤

世界有7大wonder,即係你見到,你會覺得好wonderful 的物件,點解你覺得金字搭咁wonder, 因為你好難想像,4500 年前有人可以起到147呎咁高的建築物,(萬里長城不是7大wonder, 原因是把一些平凡事做一萬次從不會令人驚奇)而這個最高建築物紀錄,保持了3800 年。

既然物件都有wonderful, 人生當然也有一些會驚奇的東西吧 ,雖然我這人生不算長,經歷也不算多, 但總有一些事係令人好驚又好奇,首選就是為什麼作為講廣東話的父母,會和自己的小孩子講英文, 要留意他們和仔女講英文並不是玩遊戲嗰隻,是玩認真去貨真價實地講英文。 每次我都搔晒頭, 呢個係乜嘢的現象?

人要充滿好奇,社會先會進步,我很喜歡觀察著這行為,試著代入他們的角度嘗試去理解這動機,語言某程度是用來溝通,做到言簡意賅固然最好, 就算講嘢講到一嚿嚿, at least 都要做到通情達理。要做到這兩件事情,在我來説一定是用廣東話,講屌那媽點都powerful 過講 the mother fucker。既然講英文大家都辛苦,咁點解仲要做?

想啲仔女英文好有好多原因。ok, 先不論這種土法煉鋼式去學英文效果有幾大,咁究竟點解要英文好?因為很多父母會認為學好英文,考好大學,揾份好工就是加入人生勝利組的開始.... Well, 以前嗰代可能work, 不竟由上世紀開始,大英帝國真係威力無窮,食住工業革命的優勢,到處佔領到處殖民,佔領香港時,就訓練識講英文的高級華人,當年唔識英文註定捱窮。

之後由英國統治到獨立的美國,也發力保住英語覇權的威力,再加上今天不能或缺的internet 是用英語主導。另外,幾乎所有你和我都喜歡的品牌都是來自英語國家,當然你喜歡 「New Balun」多過 「New Balance 」那就另計吧,所以講到尾識英文一定是冇得輸。但我想舉手想問的是,把苦練英文等於是成功方程式的重要成份,究竟在未來還行不行得通?

待續

mark kong

2017/09/14